tiistai 20. marraskuuta 2012

Kolmannen hoidon mietteitä

Kolmas Taxo-Herceptin hoito olisi sitten edessä huomenna. Taas täytyy kuitenkin ensin jännittää tämä iltapäivä, ettei vaan veriarvoissa olisi mitään huomautettavaa, joka estäisi hoidot. Toivottavasti ei. Vähän epämääräisin ajatuksin olen huomiseen hoitoon menossa. Viime kerralla olin tosi reipas, kun ekan hoidon oireet meni suht kivuttomasti ohi. Toinen kerta oli kuitenkin jotenkin raskaampi. Erityisesti maha oireili enemmän ja nyt oli myös psyyke tosi kovalla koetuksella. Ajatukset lenteli ihan miten sattuu ja missä sattuu, vähän pelottavissakin asioissa. Nukuin tosi huonosti ja silloin kun nukuin, näin inhottavia ja ahdistavia unia, joiden jäljiltä heräsin edelleen väsyneenä.

Siispä nyt olen ihan oikeasti joutunut tekemään töitä, että saisin itseni taas positiiviselle mielelle ja ennen kaikkea motivoitua siihen, että hoito on minulle hyväksi. Huomisen jälkeen olen kuitenkin jo puolessa välissä näitä hoitoja ja se on totta kai hieno juttu!! Psykologin kanssa juttelin myös tuntemuksistani ja hänellä olikin hauska ehdotus noille ensi viikonlopun "kidutuspäiville", jolloin en oikein jaksa mitään ja joka paikkaan sattuu. Hän ehdotti, että katselisin Disneyn piirrettyjä elokuvia. Niissä on kuulemma oikein hyvä energia ja samalla ajatukset suuntautuu ihan muihin juttuihin kuin omiin kolotuksiin. Tässä tuleekin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Siirrän samalla kertaa tyttöjen vanhoja VHS-elokuvia dvd:lle. Homma mikä on pitänyt tehdä jo kauan aikaa sitten. Saapi nähdä tehoaako tämä energiahoito minuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti